تعداد مقالات: 10
تحلیل مؤلفه های مدیریت کلاس درس مبتنی بر تفکر انتقادی از دیدگاه دانشجویان و استادان دانشگاه شهید بهشتی
صفحه 1-26
ادراک محیط ارزیابی کلاس و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی: نقش واسطهای یادگیری خودراهبر
صفحه 27-44
مدلی مناسب برای زبان آموزش دانشگاهی در ایران در جهت بین المللی شدن: نظریه برپایه
صفحه 45-68
گسترش کمّی آموزش عالی با تأکید بر پیامدهای اجتماعی؛ نظریهای داده بنیاد
صفحه 69-96
رواسازی مقیاس نگرش به شهروند جهانی در دانشجویان دانشگاه سمنان
صفحه 97-120
تحلیل مسیر دینداری و منبع کنترل دانشجویان و نگرش به آینده شغلی
صفحه 121-143
ارزیابی نرخ بازده خصوصی تحصیلات تکمیلی در ایران با استفاده از مدلهای چندسطحی
صفحه 145-162