تعداد مقالات: 6
سیاستهای گسترش کمّی آموزش عالی در ایران و پیامدهای آن بر عدالت آموزشی
صفحه 1-21
گرایش به مهاجرت به خارج در جامعه پزشکی ایران: مطالعه ای کیفی
صفحه 23-42
ارزش آموزش عالی تحلیلی بر تمایل به تحصیل در نظام دانشگاهی
صفحه 43-61
دانشگاه پایدار پویشی برای برزیستی و پایداری
صفحه 63-86
ارزشیابی کیفیت پایاننامههای دانشآموختگان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی
صفحه 87-113
ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی
صفحه 115-134