تعداد مقالات: 7
تبیین ویژگیهای عناصر چهارگانه برنامه درسی مقطع کارشناسی با تأکید بر پرورش مهارتهای کارآفرینی
صفحه 1-18
بررسی عوامل مؤثر بر قبولی در آزمون کارشناسی ارشد
صفحه 19-34
کاربردی از مدلهای رقابت دوجانبه در توجیه رقابت بین دانشگاههای ایران
صفحه 35-47
آموزش عالی مشوق رشد در اقتصادهای باز
صفحه 49-61
بررسی موانع بین المللی برنامه های درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد دانشگاه شهید بهشتی)
صفحه 63-82
تبیین نقشه نحوه دستیابی به دانش ضمنی دانشکاران
صفحه 83-97
مطالعه پیگیرانه عملکرد نظام تربیت تکنسین آموزشکده های فنی و حرفه ای ایران
صفحه 99-112