• ورود به سامانه
  • ثبت نام
  • English

فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی

جستجوی پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
    • فرایند پذیرش مقالات
    • دریافت هزینه
    • راهنمای نگارش مقاله
    • راهنمای نگارش چکیده تفصیلی
    • فرم تعهدنامه
    • فلودیاگرام
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • راهنمای داوری مقاله
    • داوران مقالات
  • تماس با ما
نویسنده = علی افشاری
تعداد مقالات: 1
ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش، کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی

دوره 25، شماره 2، تیر 1398، صفحه 115-134

علی افشاری؛ مظفر غفاری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 377.81 K

فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • توافقنامه با انجمن آموزش عالی ایران 1402-06-01
  • انتقال سامانه فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی 1402-03-02

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©