کلیدواژه‌ها = تدریس
مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسال‌های بعدی

دوره 29، شماره 4، دی 1402، صفحه 83-101

10.61838/kman.irphe.29.4.5

سید احمد مدنی


دیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس

دوره 19، شماره 3، آذر 1392، صفحه 103-119

جواد حاتمی؛ بتول احمدزاده؛ اسکندر فتحی آذر


توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه

دوره 19، شماره 3، آذر 1392، صفحه 121-147

مقصود امین خندقی؛ غلامعلی سیفی


ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی، شایستگیها و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی با کیفیت تدریس آنان

دوره 18، شماره 2، تیر 1391، صفحه 61-82

پریوش جعفری؛ نادرقلی قورچیان؛ جواد بهبودیان؛ نیما شهیدی


نقش منابع اطلاعات گوناگون در ارزیابی آموزشی اعضای هیئت علمی

دوره 16، شماره 1، تیر 1389، صفحه 69-85

ثنا صفری


تبیین نشانگرهای تدریس‌ اثربخش در دانشگاهها و مؤسسات آموزش‌عالی و میزان تحقق آن در دانشگاه اصفهان

دوره 11، 3-4، دی 1384، صفحه 25-52

فریدون شریفیان؛ احمدرضا نصر؛ لطفعلی عابدی