دوره و شماره: دوره 28، شماره 3 - شماره پیاپی 105، آذر 1401، صفحه 1-318 

مقاله پژوهشی

مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای

صفحه 1-23

10.52547/irphe.28.3.1

زهرا جعفرپور مرزونی؛ علی خورسندی طاسکوه؛ علیرضا عبداللهی نژاد


الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

صفحه 25-53

10.52547/irphe.28.3.25

اکبر امراهی؛ محمد رضا آهنچیان؛ جواد صالحی فدر دی؛ رضوان حسین قلی زاده


طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها

صفحه 55-83

10.52547/irphe.28.3.55

مجید دارابی


کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها

صفحه 85-111

10.52547/irphe.28.3.85

اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی


ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه

صفحه 113-141

10.52547/irphe.28.3.113

لاله صالحی؛ فیض الله منوری فرد


طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی

صفحه 143-172

10.52547/irphe.28.3.143

مریم حسینی لرگانی؛ حسین چهارباشلو


تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل

صفحه 173-197

10.52547/irphe.28.3.173

آمنه صدیقیان بیدگلی؛ مسعود سلمانی بیدگلی


رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا

صفحه 199-295

10.52547/irphe.28.3.199

قاسم سلیمی؛ مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مریم صفری؛ فاطمه میرغفاری


مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19)

صفحه 217-243

10.52547/irphe.28.3.217

علی جهانگیری؛ شهلا حیدر بیگی؛ سپیده وفایی