تعداد مقالات: 7
ارائه یک مدل مفهومی تعالی کیفیت برای مؤسسات آموزش عالی مبتنی بر EFQM
صفحه 1-19
شناسایی ابعاد و مؤلفه های بهسازی اعضای هیئت علمی به منظور ارائه یک مدل مفهومی
صفحه 21-26
فرهنگ رشته ای و تاکتیکهای جامعه پذیری دانشجویان دکتری
صفحه 47-63
بررسی موانع پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی
صفحه 65-80
بررسی رابطه بین مؤلفه های برنامه درسی پنهان و روحیه علمی دانشجویان
صفحه 81-103
جهتگیری هدفی و خودتنظیمی دانشجویان شهر مشهد: نقش ماهیت تکلیف و جنسیت
صفحه 105-122
بررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان
صفحه 123-146