|
|
|
 |
مقالات در دست چاپ |
 |
|
| تاریخ ارسال: 1399/7/7 | |
|
توجه: مقالات تأیید شده زیر برای چاپ، بدون ترتیب خاصی در شماره های آتی فصلنامه چاپ خواهند شد:
- مطالعه تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران/ داود حاتمی، حامد کمالی و احمدرضا روشن
- الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ اکبر امراهی، محمد رضا آهنچیان، جواد صالحی قدردی و رضوان حسین قلی زاده
- ساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه: مطالعهی دانشگاه رازی/ لاله صالحی و فیضالله منوری فرد
- تاملی بر وضعیت طراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاههای منتخب: استخراج معیارهای برای طراحی یک الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی/ سیده مریم حسینی لرگانی و حسین چهارباشلو
- تشکل های دانشجویی؛ مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکانپذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران/ رضا صمیم
- سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت / فاطمه جواهری و مینا هلالی ستوده
- کار تیمی در فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی: دشواری ها و راهکارها/ اصغر زمانی و مهتاب پورآتشی
- مهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعه شبکهای/ زهرا جعفرپور مرزوقی، علی خورسندی طاسکوه و علیرضا عبداللهی نژاد
- تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل/ آمنه صدیقیان بیدگلی و مسعود سلمانی بیدگلی
- گذار از حکمروایی دولت گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظزیه برپایه/ الهام حریریان توکلی، مقصود فراستخواه، بهرک شیرزاد کبریا و فاطمه حمیدی فر
- کاوشی در گستره حکمرانی علم: یک مرور قلمرویی/حسین قلی پور و رضا عبیری
- رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا/ قاسم سلیمی، مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، پریسا معارف، مریم صفری و فاطمه میرغفاری
- مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید ۱۹؛ مورد: دانشگاه تهران/ جواد پورکریمی و فاطمه اردو
- طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها/ مجید دارابی
- مطالعه پدیدارشناختی چالش های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه های ایران با توجه به پاندمی کرونا/ شیدا اچرش، علی بیرمی پور و عبداله پارسا
- شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری فارغ التحصیلانِ کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه شهید بهشتی)/ مرتضی فرنگ، محمد قهرمانی، محمود ابوالقاسمی و فرنوش اعلامی
- تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههایی برای دانشگاههای ایران/ زهرا رشیدی
- روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه/ شیرکوه محمدی، کویستان محمدیان شریف و جمال سلیمی
- هوش مصنوعی و آینده آموزش عالی در ایران/محمد حسینی مقدم
- آینده آیین نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی/ احد رضایان و احسان مرزبان
- شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی/ محبوبه اسلمی و ناهید اوجاقی
- مسئولیت اجتماعی دانشگاهها در مقابله با بحران کرونا (کووید ۱۹)/ علی جهانگیری، شهلا حیدربیگی و سپیده وفایی
- سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان/ محمدجواد صالحی
- شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی/حدیث اسماعیلی، لاله صالحی و فیض الله منوری فرد
- بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب/ معصومه چم آسمانی، مقصود فراستخواه و سیدمحمد میرکمالی
- سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه/ افسانه حاضری و سحر زارع خورمیزی
- طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامهدرسی دانشگاهها از منظر اعضای هئیت علمی/ مهرانگیز علی نژاد، بدرالسادات دانشمند و حمیده پاک مهر
- واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان ازکلاس های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی/ علی صحبت لو و علی باقر طاهری نیا
- آسیبشناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیههای سیاستی برای بهینهسازی آن/ مهدی نامداری پژمان
- مفهوم سازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران/ سیده مریم حسینی لرگانی
- مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین/ رضا ماحوزی
- رویکردی آمیخته در شناسایی آسیبهای فرایند هدایت تحصیلی ـ شغلی (مورد مطالعه: دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران)/ سوگل یزدان خو، مرضیه دهقانی و کیوان صالحی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|