توجه: مقالات تأیید شده زیر برای چاپ، بدون ترتیب خاصی در شماره های آتی فصلنامه چاپ خواهند شد:
مطالعه تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران/ داود حاتمی، حامد کمالی و احمدرضا روشن اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی/ یعقوب انتظاری
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور/ امین آبزن، شهرام حافظی و عبدالخالق غلامی
آمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی (موردمطالعه: دانشگاه جامع علمی- کاربردی)/ جم عزتی راد، کمال سخدری و مرتضی موسی خانی
الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینهای/ میثم غلام پور، غلامعلی احمدی و محمدرضا امام جمعه
شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران/ حمیده واعظی، نادر قلی قورچیان، پریوش جعفری و کامران محمدخانی بازشناسی مولفههای استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاهها/ احمد کیخا
مدلسازی ساختاری-تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعهمحور/ مژگان سمندر علی اشتهاردی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران/ صمد ایزدی، یوسف عالی پور، ابراهیم صالحی عمران و حجت صفارحیدری
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ اکبر امراهی، محمد رضا آهنچیان، جواد صالحی قدردی و رضوان حسین قلی زاده تاثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان/روح اله باقری مجد و سیدرضا بلاغت
طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات/ دکتر آمنه خدیور و حمیراسادات خاتمی
ساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه: مطالعهی دانشگاه رازی/ لاله صالحی و فیضالله منوری فرد
آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکرد محور در دیدگاه های حامیان و منتقدین: فرا ترکیب کیفی/ حمید فرهادی راد، ضرغام فرامرزی نیا، یدالله مهرعلیزاده و رحمت الله قلی پور سوته تاملی بر وضعیت طراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاههای منتخب: استخراج معیارهای برای طراحی یک الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی/ سیده مریم حسینی لرگانی و حسین چهارباشلو