[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي درباره نشريه آخرين شماره تمام شماره‌ها جستجو ثبت نام ارسال مقاله تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
اطلاعات نشریه::
شناسنامه نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
اصول اخلاقی نشریه::
سیاست منبع باز و دسترسی آزاد::
فرایند داوری مقالات::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
چشم انداز نشریه::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
پرتال نشریات علمی

مرکز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

 
بانک اطلاعات نشریات کشور
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
نورمگز
Google Scholar
Linkedin
Academia
سامانه مشابهت یاب متون علمی
:: مقالات در دست چاپ ::
 | تاریخ ارسال: 1399/7/7 | 
توجه: مقالات تأیید شده زیر برای چاپ، بدون ترتیب خاصی در شماره های آتی فصلنامه چاپ خواهند شد:
 
  • مطالعه تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران/ داود حاتمی، حامد کمالی و احمدرضا روشن
  • الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ اکبر امراهی، محمد رضا آهنچیان، جواد صالحی قدردی و رضوان حسین قلی زاده
  • ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه: مطالعه‌ی دانشگاه رازی/ لاله صالحی و فیض‌الله منوری فرد
  • تاملی بر وضعیت طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه­های منتخب: استخراج معیارهای برای  طراحی یک الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی/ سیده مریم حسینی لرگانی و حسین چهارباشلو
  • تشکل‏ های‏ دانشجویی؛ مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه‏ آزادی؛ تلاشی برای امکان‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران/ رضا صمیم
  • سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت / فاطمه جواهری و مینا هلالی ستوده
  • کار تیمی در فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی: دشواری ها و راهکارها/ اصغر زمانی و مهتاب پورآتشی
  • مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ شبکه‌ای/ زهرا جعفرپور مرزوقی، علی خورسندی طاسکوه و علیرضا عبداللهی نژاد
  • تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشور­ها؛ بررسی شاخص ­ها با استفاده از داده ­های برنامه­ توسعه­ سازمان ملل/ آمنه صدیقیان بیدگلی و مسعود سلمانی بیدگلی
  • گذار از حکمروایی دولت گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظزیه برپایه/ الهام حریریان توکلی، مقصود فراستخواه، بهرک شیرزاد کبریا و فاطمه حمیدی فر
  • کاوشی در گستره حکمرانی علم: یک مرور قلمرویی/حسین قلی پور و رضا عبیری
  • رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا/ قاسم سلیمی، مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، پریسا معارف، مریم صفری و فاطمه میرغفاری
  • مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاه‌ها در مواجه بیماری کووید ۱۹؛ مورد: دانشگاه تهران/ جواد پورکریمی و فاطمه اردو
  • طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها/ مجید دارابی
  • مطالعه پدیدارشناختی چالش ‏های انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاه‏ های ایران با توجه به پاندمی کرونا/ شیدا اچرش، علی بیرمی پور و عبداله پارسا
  • شناسایی ابعاد و مؤلفه­ های کلیدی اشتغال­ پذیری فارغ ­التحصیلانِ کارشناسیِ دوره ­های علوم رفتاری دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه­ شهید بهشتی)/ مرتضی فرنگ، محمد قهرمانی، محمود ابوالقاسمی و فرنوش اعلامی
  • تاملی بر تجارب دانشگاه‌های کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزه‌هایی برای دانشگاه‌های ایران/ زهرا رشیدی 
  • روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه/ شیرکوه محمدی، کویستان محمدیان شریف و جمال سلیمی
  • هوش مصنوعی و آینده آموزش عالی در ایران/محمد حسینی مقدم
  • آینده آیین نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی/ احد رضایان و احسان مرزبان
  • شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی/ محبوبه اسلمی و ناهید اوجاقی
  • مسئولیت اجتماعی دانشگاه­ها در مقابله با  بحران کرونا (کووید ۱۹)/ علی جهانگیری، شهلا حیدربیگی و سپیده وفایی
  • سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن  در ایران و سایر مناطق جهان/ محمدجواد صالحی
  • شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیخته‌ی متوالی-اکتشافی/حدیث اسماعیلی، لاله صالحی و فیض الله منوری فرد
  • بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگی‌های دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب/ معصومه چم آسمانی، مقصود فراستخواه و سیدمحمد میرکمالی
  • سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران  با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه/ افسانه حاضری و سحر زارع خورمیزی
  • طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه­درسی دانشگاه­ها از منظر اعضای هئیت علمی/ مهرانگیز علی نژاد، بدرالسادات دانشمند و حمیده پاک مهر
  • واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان ازکلاس های آموزش مجازی در وضعیت کرونایی/ علی صحبت لو و علی باقر طاهری نیا
  • آسیب‌شناسی فرایندهای جذب و انتخاب معلم در آموزش و پرورش و ارائه توصیه‌های سیاستی برای بهینه‌سازی آن/ مهدی نامداری پژمان
  • مفهوم ­سازی برنامه­ درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران/ سیده مریم حسینی لرگانی
  • مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین/ رضا ماحوزی
  • رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب‌های فرایند هدایت تحصیلی ـ شغلی (مورد مطالعه: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران)/ سوگل یزدان خو، مرضیه دهقانی و کیوان صالحی
     
دفعات مشاهده: 5935 بار   |   دفعات چاپ: 329 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 4540