[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
شناسنامه نشریه::
چشم انداز نشریه::
اصول اخلاقی نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
پایگاه های نمایه کننده

۱. پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)

2. پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)

3. بانک اطلاعات نشریات کشور (magiran)
4. پایگاه مجلات تخصصی نور (noormags)

:: مقالات در دست چاپ ::
 | تاریخ ارسال: 1399/7/7 | 
مقالات تأیید شده زیر برای چاپ، بدون ترتیب خاصی در شماره های آتی فصلنامه چاپ خواهند شد:

واکاوی الزام‌های اجرایی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) در دانشگاه پیامنور از منظر پداگولوژی/ سکینه اشرفی، حمیدرضا آراسته، حسن رضا زین آبادی و حسین عباسیان
واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار بی­اخلاقی پژوهشی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی)/ ناهید نورمحمدی و فرحناز رستمی
بازنمایی مفهوم حکمرانی خوب در آموزش عالی : تحلیل ابعاد و بررسی ساختار عاملی شاخص ها/ احمدرضا روشن، احمد سعیدی و یزدان ابراهیمی
الگوی ترویج علم در ایران: یک مطالعه داده بنیاد/ اکرم قدیمی و الهه حجازی
از مدرسه تا دانشگاه؛ وحدت نظام‌
آموزش در اندیشه کانت/ رضا ماحوزی
تأملی بر ویژگی‌های اساسی مولفه های کلاس درس رهایی‌بخش در آموزش عالی/ علی اقبالی، دکتر اکبر صالحی، دکتر یحیی قائدی و دکتر علیرضا محمودنیا

چارچوبی برای خودگردانی مالی در دانشگاه‌ها؛ تکنیک مدل‌سازی ساختاری- تفسیری(ISM)/ شادی روحانی و زهرا رشیدی
تبیین نقش اخلاق حرفه­ ای تدریس در نیت وفاداری دانشجویان و ارزش برند / مجتبی محمدی، دکتر علیرضا یوزباشی و دکتر فاطمه اسکندر
شناسایی متغیرهای پیشایندی موثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (فراتحلیل)/ مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری
ربط ارزشی میدان علوم‌اجتماعی؛ تحلیل تماتیک نمونه‎ موردی پایان‎نامه‎های دانشجویی دکتری/ سید حمید حسینی و محمد توکل
بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نسبت به هنجارهای دانشگاهی و پسا دانشگاهی / الهام شفائی مقدم و محسن نیازی

بهره‌گیری از رویکرد تفکر سیستمی به منظور بررسی اثرات جانبی سیاست‌های آموزش عالی: نقدی بر مقاله‌محور بودن آیین‌نامه‌ی ارتقاء اعضای هیئت علمی / زهرا صادقی آرانی
بررسی رابطه میان تبادل دانش و تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی تهران/مرجان عرب رحمتی پور، زهره میرحسینی و احمد سعیدی
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان، یک مطالعه کیفی/ عفت عباسی، مصطفی قادری، علی حسینی خواه و لقمان شاکری
مطالعه نقش آموزش دوران تحصیل بر کنترل سوءرفتارهای علمی در ایران با استفاده از نظریه‌پردازی داده بنیاد / کیوان الستی، محمدمهدی هاتف و مسعود افشار
ارائه الگوی استعدادیابی در کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی
وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: مطالعه زمینه‌ای/ فریده جعفری، زهره میرحسینی و احمد سعیدی
تحلیل محتوای مصوبات هیأت­ امنای دانشگاه ها، با تاکید بر آثار مالی مصوبات و حوزه اثرگذاری / حمید رحیمیان، عباس عباس پور، سعید غیاثی ندوشن، غلامرضا گرایی نژاد و هادی غریب


 
  
 
دفعات مشاهده: 723 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی Quarterly Journal of Research and Planning in Higher Education
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 4282