مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی
|
محمد آتشک |
|
|
چکیده: (20966 مشاهده) |
با ظهور و پیشرفت فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی جهانی و تأثیر�آن بر همه ابعاد زندگی بشر�جهان وارد جامعه جدیدی به نام جامعه اطلاعاتی شده�است. نظام آموزشی به عنوان مهمترین رکن هدایت کننده جامعه به سمت جامعه اطلاعاتی و�تشکیل سرمایهانسانی در این فرایند مهمترین نقش را بر عهده دارد؛ تحقق این امر نیازمند به بازنگری در سیاستها و�راهبردهای نظام آموزشی و�جایگزین کردن مفهوم یادگیری الکترونیکی�است.�در این مقاله مفهوم و نسلهای یادگیری الکترونیکی،�ویژگیها،�مزایا�و�محدودیتها،�گروههای�برخوردار، اهداف،�زیرساختهای مورد نیاز،�روشهای طراحی و تحلیل یادگیری الکترونیکی بررسی شده است. |
|
واژههای کلیدی: یادگیری الکترونیکی، اهداف یادگیری الکترونیکی، ویژگی های یادگیری الکترونیکی، مزایا و محدودیت های یادگیری الکترونیکی، گروه های برخورداآ m |
|
متن کامل [PDF 269 kb]
(3789 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشی |
دریافت: 1385/6/15 | ویرایش نهایی: 1394/7/21 | پذیرش: 1394/7/21 | انتشار: 1394/7/21 | انتشار الکترونیک: 1394/7/21
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|